Prémiová záběrová pneumatika pro smíšený provoz. Směrový dezén je uzpůsoben pro vynikající ovladatelnost a skvělou trakci na mokrém a blátivém povrchu. Spojovací můstky mezi středovými bloky zaručují mimořádnou podélnou stabilitu a zvyšují odolnost pneumatiky. Zkosené vnější hrany bloků poskytují flexibilní reakci na boční nárazy. Směrový tvar dezénu je přizpůsoben pro excelentní ovladatelnost a výrazně lepší trakční vlastnosti na mokrém povrchu a v blátě. Propojovací můstky mezi bloky ve středu běhounu zajišťují mimořádné držení přímého směru a zlepšují rozložení sil nárazů mezi bloky, čímž prodlužují životnost pneumatiky. Vylepšený tvar bloků zaručuje spolehlivost pneumatiky a efektivně vyhazuje zaseknuté úlomky kamenů. Otevřené provedení ramen omezuje zachytávání bláta. Zkosené vnější hrany bloků poskytují flexibilní reakci na boční nárazy. Díky použití směsi s podílem sazí s vysokým počtem molekulárních vazeb dochází ke snížení tvorby tepla, což se projevuje úsporou paliva a prodloužením životnosti pneumatiky. Exkluzivní složení běhounové směsi pro jízdu na silnici i v terénu. Zlepšená odolnost proti mechanickému poškození. Mimořádně tuhé patní lano zlepšuje celistvost a odolnost patní části. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Celoroční | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
315 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
22.5 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 70 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
156 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
K | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
C
|
C |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | A | |||||||||||||||||||||||||||||
Aplikace | ON/OFF | |||||||||||||||||||||||||||||
Pozice | záběrová | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ano | |||||||||||||||||||||||||||||
Homologace
Homologace je osvědčení, že dané pneu splňuje bezpečnostní a technické standardy pro užití.
Jedná se o úřední ověření vlastnosti výrobku pro konkrétní model vozu. |
Škoda auto | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1654888338803 |
Prémiová záběrová pneumatika pro smíšený provoz. Směrový dezén je uzpůsoben pro vynikající ovladatelnost a skvělou trakci na mokrém a blátivém povrchu. Spojovací můstky mezi středovými bloky zaručují mimořádnou podélnou stabilitu a zvyšují odolnost pneumatiky. Zkosené vnější hrany bloků poskytují flexibilní reakci na boční nárazy. Směrový tvar dezénu je přizpůsoben pro excelentní ovladatelnost a výrazně lepší trakční vlastnosti na mokrém povrchu a v blátě. Propojovací můstky mezi bloky ve středu běhounu zajišťují mimořádné držení přímého směru a zlepšují rozložení sil nárazů mezi bloky, čímž prodlužují životnost pneumatiky. Vylepšený tvar bloků zaručuje spolehlivost pneumatiky a efektivně vyhazuje zaseknuté úlomky kamenů. Otevřené provedení ramen omezuje zachytávání bláta. Zkosené vnější hrany bloků poskytují flexibilní reakci na boční nárazy. Díky použití směsi s podílem sazí s vysokým počtem molekulárních vazeb dochází ke snížení tvorby tepla, což se projevuje úsporou paliva a prodloužením životnosti pneumatiky. Exkluzivní složení běhounové směsi pro jízdu na silnici i v terénu. Zlepšená odolnost proti mechanickému poškození. Mimořádně tuhé patní lano zlepšuje celistvost a odolnost patní části. 3PMSF a M+S symboly. Kilometrový výkon 1 kostry lze prodloužit až na 250% prořezáním původního dezénu o 3mm, následnou protektorací a dalším prožezáním protektoru.