Pneumatika na všechny pozice v regionálním provozuŽebrovaný dezén pro bezpečnou ovladatelnost a stabilitu. Poskytuje vynikající přilnavost jak na mokré; tak i na suché vozovce.Stupňovitá žebra a velká ramena:Inovativní provedení běhounu se stupňovitými žebry a velkými rameny umožňuje vynikající příčnou stabilitu a precizní ovladatelnost.Konstrukce pneumatiky:Struktura nárazníků:Minimální deformace pro lepší spotřebu paliva.Konstrukce kordových vláken:Minimální deformace kostry pro vyšší odolnost.Zdokonalené patky:Patní sekce upravena pro delší životnost a lepší protektorovatelnost.
Roční období
Letní: 1.4 ‑ 31.10
Zimní: 1.11 ‑ 31.3 Celoroční: možnost použití po celý rok (POZOR: některé pneumatiky mají na bočnici nápis M+S, ale důrazně upozorňujeme, že se na zimní období nehodí!) |
Letní | |||||||||||||||||||||||||||||
Šířka
Udána v milimetrech (pneumatika 205 = 20,5 cm na šířku)
|
6 mm | |||||||||||||||||||||||||||||
Profil HS
Boční profil pneumatiky (udává se v % z šířky pneu tzv. 55 = 55 % z šířky 205 mm = 112,75 mm)
|
80 | |||||||||||||||||||||||||||||
Průměr
Průměr ráfku v palcích
|
16 | |||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnost | 69 dB | |||||||||||||||||||||||||||||
Zátěžový index Li
Index nosnosti udává zátěž na jedno
kolo
|
103/101 | |||||||||||||||||||||||||||||
Rychlostní symbol Si
|
N | |||||||||||||||||||||||||||||
Valivý odpor
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Záběr na mokru
A
B
C
D
E
F
G
D
|
D |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Hlučnostní třída | B | |||||||||||||||||||||||||||||
Konstrukce
|
Radiální | |||||||||||||||||||||||||||||
Přilnavost na sněhu | Ne | |||||||||||||||||||||||||||||
Kód produktu
Kód produktu je unikátní číslo produktu v rámci našeho e-shopu
|
1594785702403 |
Pneumatika na všechny pozice v regionálním provozuŽebrovaný dezén pro bezpečnou ovladatelnost a stabilitu. Poskytuje vynikající přilnavost jak na mokré; tak i na suché vozovce.Stupňovitá žebra a velká ramena:Inovativní provedení běhounu se stupňovitými žebry a velkými rameny umožňuje vynikající příčnou stabilitu a precizní ovladatelnost.Konstrukce pneumatiky:Struktura nárazníků:Minimální deformace pro lepší spotřebu paliva.Konstrukce kordových vláken:Minimální deformace kostry pro vyšší odolnost.Zdokonalené patky:Patní sekce upravena pro delší životnost a lepší protektorovatelnost.